12316116_10206761639493227_6810442775807
 
levit%C3%A4.jpg
   Ajan rämeikkö on loppumaton käyttökelpoisuudessaan
 
He taistelivat päästäkseen tuolle matkalle varmaan kuolemaan.
Kaikki nämä innokkaat uudet ihmiset jotka ihannoivat minua keinokohtulaisena.
Katsoin käskyjenjakotilaisuutta ihmeissäni ja jälkeenpäin ajatellen murehtien.
 
"sigma-tau-Frost-seven...", hän oli ystäväni (ei), jopa veljeksi kutsuminen olisi vähättelyä sanojen lomassa; mutta hänet oli pelkistetty siihen nimeen.
"...lähetti lähetti tärkeän hätäviestin Kirlianin Hegemonialle, kaikki ylistäkööt Hänen nimeään."
 
Ja he tekivät niin raikuvalla itseluottamuksella nyökytellen päitään.
 
"Teidät on kaikki koulittu psy-teknologisiin taitoihin, koska joudutte epäilemättä kohtaamaan erittäin vihamielisen rodun jonka sijaintipaikka toimitettiin ABC:n välityksellä, "Astral-Body-Communique", liikutin huuliani kun vallanpitäjät passittivat meitä pois.
 
"Ja emme tule luopumaan tästä suuresta pyrkimyksestä! Kaikkien aikojen suurimmasta saavutuksesta!"
 
He hurraavat. Eetteri säksättää takaisin. Kävelen ulos katsomaan kun he nousevat taivaalle. Ja liityn heidän mukaansa. Kuinka kauniita leluja näillä lapsilla onkaan, mutta olen vain yksi ääni edesmenneestä ajasta.
 

Heidän teknologiansa oli edistynyt vuosituhannen siitä kun Kolibri oli lähetetty matkaan.

Sanoinkuvaamattomien mittasuhteiden suuruinen läpäisyisku tulisi hukuttamaan kaiken vastarinnan? Kuinka mikään voisi oikeuttaa näin mahtavan voimannäytön?

 
diwali.jpg
  Me tietäisimme pian miksi.
 
Olen käytännössä kuolematon. Tämä on mielettömyyteni. Näen tulevaisuudet. Osa niistä on onnellisia.
 
Kättelen ohimennen uus-jälkeläisiä samalla kun he opastavat minua jääelvytys-hautaani. Huomaan että he ovat sotilaita.

Minä en ole eläissäni lyönyt ketään.
 
Koristeellisen kapselin pinnalle on kirjoitettu: "sigma-tau-Frost-two"
Se tulee hetkessä hajottamaan meidät kaikki perusosasiksi, jopa koko laivaston ja vie meidät sinne minne haluamme mennä.
 

kirlian.jpg

  Se sattuu vain ikuisesti.

 
 
Uskon että hän on vielä elossa. Tiedän että hän on vielä elossa. Pelkään että en koskaan toivu jos näen sen.
 
Minun nimeni on Saul Bennett. Ja minä pelastan poikani.
 
Olkoon isäni minulle armollinen.
_______________________________________
 
Jollekulle jota kaipaan.

Translaatio 3