Screenshot_5.jpg


Olen taas hiljaa...


taas niin hiljaa...


Lounaalla, kiinalaista ruokaa kanssasi.

Olen kanssasi.


Tarjoilija tuo minulle lihaa ja hymyilee.

Kanssani...

Olen.


Eteisessä kerrostalon ja halaan.

Olen kerrostalon eteisessä ja puhun.

Olen...


Olen kerrostalon takana ja nostan sinut pystyyn.

Taas.


Koska nostessani sinut kosketat minua.

Sitä paikkaa joka on se virta, joki ja laituri.


Enk' sitä mitä soisi virtaan katoamaan.


Vie minut pois.


En vie, ei ole ikinä sen aika. Oikeus elää on oikeus kuolla. Sinun kanssasi otan tämän lupauksen.


Kesä.


Lyön.


Mitä ovat nämä lippujen loputtomat heilutukset hätään astuneelle?


Kukaan ei voi niitä tulkita.


Kukkaan?


Ole julkea.


Illalla hiivittiin sitten kesäteatterin uurteisiin, sanottiin niille - hyvä niin.

Rikottiin nilkat ja iloittiin.


Koettiin ja annettiin itsestämme.


Halattiin. Lämpimin syli jaettiin.

______________________________________


Kuka se taas puhhuu? Satuttaa. satuttaa. Mutta eipä satutakkaan. Kun sulkee oven. Ja jatkaa. Toistamasta kaavaa joka satuttaa.


Rakkaus runon sisällä etsii itseään. Ole hiljaa. Ole hiljaa sun jutut on jo kuultu!


"The Flowers Of Evil"  (Les Fleur du mal, silent whisper)




The day they covered us in the dirt
like stars in the ground
that will grow into dead flowers
The day they covered us in the dirt
like stars in the ground
that will grow into dead flowers
Your body’s on me
like sleepless spiders.
Your touch is so empty
Your touch is so empty
Your bodies on me like
sleepless spiders.
Your touch is so empty
Your touch is so empty
Your touch is so empty
Your touch is so empty
I’ve been running
from the bloodless
for fear of exile
for all of my sorceries
that shun the light
I’ve been running
from the bloodless
for fear of exile
for all of my sorceries
that shun the light
The day they covered us in the dirt
like scars in the ground
that will grow into dead flowers
The day they covered us in the dirt
like scars in the ground

that will grow into dead flowers
I’ve been running
from the bloodless
for fear of exile
for all of my sorceries
that shun the light
I’ve been running
from the bloodless
for fear of exile
for all of my sorceries
that shun the light
light
light
light
light
____________________________

Let me be myself, a lover of fiction and men.