dark_forest_by_serialkillerstock.jpg


Suutelen huulia.

Suutelen uudelleen.

Silmissä on vain pieni valo.


Allani olet surmannut minut.

Hetki ennen kipua.

Vaivun. Tuoksut hielle ja nokkosille.


Mietin mitä olet pistänyt rintaani, mutta jostain syystä myös mustaa autonovea ja sandaaleja. Airoa joka soutaa huuruavaa virtaa hiljaa että äänet kantaa. Lasken käden virtaan ja se virtaa lämpimänä sormien välitse.

Jokin koskettaa kaulaani ja sitä kutittaa kylmä tuulenvire. Suussani kuin purisi kolikkoa ja käännyn raskaasti. Putoan.

Älä jätä minua. Ja et jätä, vaan laskeudut päälle lohduttamaan. Itket hiljaa, mutta en voi auttaa. En edes liikkua.

"Kerro minulle kaikki.", saan kuiskattua.


Makaan lämpimällä asfaltilla ja katselen pilviä samalla kun joku laulaa linnuista.

Ruohonkorret ja lämmin yö. Olen poissa kuuntelemassa koppakuoriaisten rapinaa.


Aamulla huomaan että olet nukkunut sylissäni koko yön. Vain pienet haavat muistuttavat sinusta.

Ryömin suihkuun ja pois ennen kuin liekit syttyvät. Asetut hetkeksi pelkääjän paikalle.


Tämä ei ole minun vertani. Tämä ei ole minun ruumiini. Koodeksi kutsuu.

__________________________________________________________

"Keksin näitä tarinoita viihdyttääkseni itseäni. Oikeasti saan seksuaalista mielihyvää puukottaessani kuolevaa ruumista."